פודקאסט עושים ת'מוות

[עושים ת'מוות] המתות חסד – "אסור לקטוף את פרחי הגן?"

הורדת הפרק (mp3)

בפרק השני על המתות חסד, משחזר מאיר את היום האחרון עם אמו בשוויץ ואת רגע ההמתה. איך מתאוששים, אם בכלל, מאירוע כזה? איך נראה היום שאחרי? וגם איך כל זה מתקשר לקפה ולמוות? כל זה ועוד בפרק נוסף בפודקאסט "עושים ת'מוות".

האזנה נעימה!


רשימת הפרקים המלאה
הרשמה לפודקאסט:
רשימת התפוצה בדוא"ל | iTunes | אפליקצייה לאנדרואיד | RSS Link | פייסבוק | טוויטר

8 מחשבות על “[עושים ת'מוות] המתות חסד – "אסור לקטוף את פרחי הגן?"”

  1. נראה שיש בעיה בקובץ המקושר לפרק זה. התוכן לא תואם את התאור שאמור להיות המשך לסיפור המרגש מהפרק הראשון.

  2. פרק מצוין וחשוב המשך מצוין מרגש מאוד לפרק הראשוני … לקח אותי מצד אחד למקום מאוד אמציונלי אך מאידך נתן לי הקלה במחשבה ובחרדות העתידים . טוב לדעת שיש אלטרנטיבה

  3. חזק, עוצמתי ומרגש! מאיר, מעניין ומרתק לשמוע על הדרך האחרונה של אמא ועל הפרידה שלכם ממנה ובכלל על ההתמודדות עם דבר שקשה (לרובינו) לדבר עליו.

  4. כמי שהכיר את יהודית (אמא של מאירי) וראה מקרוב את ההתמודדות אני מאד שמח שיש ארגונים כמו עלי שלכת שיש עם מי לדבר ברגעים שאין עם מי לדבר.

  5. זה נשמע יותר ויותר כפרסומת למפגשים וגם לחברה שמממנת את הפודקאסט. חבל, הנושא מאוד חשוב.

    • שלום זה מאיר. תודה על המשוב. אין כאן עניין לפרסם, כי המפגשים אינם כרוכים בתשלום, אלא מתקיימים בכדי לאפשר את השיח למי שמעוניין.
      כן, בעקבות ההתנסות שלי אני בחרתי לעבוד בעלי שלכת ולהיות חלק מצוות שעוסק בליווי תקופות של סוף חיים ופתיחת בחירה ביותר אפשרויות בתחום זה.
      וחשוב להבהיר – אין אנו עוסקים בתחום המתות חסד – הדבר לא חוקי בארץ. לא מעודדים ולא מציעים ולא שום דבר אחר שאינו חוקי. להיפך – החיים חזקים חשובים וקדושים.
      ועם זאת – כשמגיע סוף החיים, והוא מגיע – לפעמים בתהליך ולפעמים בלא התרעה, יש דרכים לעבור את התקופה הזו באופן יותר מודע ומתוקשר, ועם יותר בחירות ממה שהתרבות הסטנדרטית שלנו מרגילה אותנו. כך בנושאי קבורה, פרידה, הנצחה ועוד. ולכן בחרתי להיות חלק מצוות עלי שלכת שמנגיש את הבחירה למי שמעוניין. אני מאמין ביצירת שיח בנושא, ובהכנה – לבריאים ולמתמודדים.
      כל טוב, בריאות ואריכות ימים

סגור לתגובות.