[עושים שיווק באינטרנט] זה פוד פרידה

זהו. נגמר. גם רגע כזה מגיע ואחרי כמעט שלוש שנים וקרוב למאה פרקים, עשרות מרואיינים ומאות שעות הקלטה ועריכה עבור אלפי מאזינים ומאות אלפי האזנות מצטברות, הפודקאסט "עושים שיווק" סוגר את שעריו.
הפודקאסט היה אהבה אמיתית שלי אבל לצערי, בין שלל העיסוקים שלי, אני לא מוצא את הזמן הראוי להקדיש לו על מנת לייצר תוכן איכותי שיעניין אתכם, המאזינים שלי וכמו שלימדו אותי לפני הרבה שנים או שעושים את זה עם כל הלב והזמן או שלא עושים בכלל
ולכן, עם המון צער אבל גם המון גאווה על מה שהשגנו ביחד, אני סוגר את "עושים שיווק" או יותר נכון לא ממשיך אותו.
זה הזמן לתודות:
קודם כל לרן לוי ולדני טימור מ"עושים הסטוריה" שלפני כמעט שלוש שנים האמינו בי ובנושא ופתחו לי דלת לעולם מרתק. בלעדיהם זה פשוט לא היה קורה.
תודה ענקית לחברי הצוות של רשת "עושים הסטוריה" מהעורך המיתולוגי ניר סייג דרך צוות המכירות ,העורכים והמפיקים, רשתות חברתיות וניהול הקהילה – אביב שם טוב, דור קומט, עינב לנדאו ושרה סילבצקי. אתם הכח המניע את כל מה שקורה ברשת ואין פרק שעולה בלי שיש לכם יד ורגל משמעותיים בעשיה
לפודקאסטרים האחרים ברשת על הפריה הדדית והמון פרקים מעניינים בנושאים אחרים שרק החכמתי מהם ובכלל לבית החם והמקצועי של הרשת הכי טובה והכי גדולה שיש בתחום.
ותודה אחרונה וענקית, מכל הלב, לכם אלפי המאזינים: לכל אחד ואחד מכם שטרח ופתח ושמע את הפרק החדש, לכל מי שהגיב או תרם רעיונות, לכל מי שכתב לי אחרי פרק משהו קטן ומחמם לב או הערה, המילה תודה פשוט לא מספיק גדולה כדי לתאר את מה שאני מרגיש כלפיכם. שום דבר מזה לא היה מובן מאליו בשום שלב של הדרך ובטח לא עכשיו.

אם בכל זאת תרצו לכתוב לי משהו אז אני נמצא בפייסבוק (תעשו טובה, תהיו חברים), או במייל affilogur@gmail.com. מבטיח לענות לכל אחד!

כאן מסתיימים שידורינו,
קובי גור.


דף הבית של התכנית

רשימת תפוצה בדוא"ל | iTunes | אפליקציית אנדרואיד | RSS Link | פייסבוק | טוויטר | קבוצת לינקדין

 

מחשבה 1 על “[עושים שיווק באינטרנט] זה פוד פרידה”

  1. אין לך מה להצטער קובי. יצרת פה תוכן איכותי שאנשים רבים ישמעו וייעזרו בו בשנים הקרובות.
    אני אישית גיליתי את עושים שיווק בחודש האחרון ועובר על כולו בשעות הפנאי מהפרק הראשון וכעת אוחז בפרק 10.. דווקא נחמד לשמוע את הכל ברצף ; )
    תודה רבה!!!

    הגב

כתוב/כתבי תגובה