פודקאסט עושים טכנולוגיה

[עושים טכנולוגיה] עתיד הטלויזיה


הורדת הפרק (mp3)

הפרק בחסות סמסונג.

התוכן הטלוויזיוני רק הולך ומשתפר ואיתו גם איכות המסכים. אחרי שהתרגלנו לעולם שבו התוכן מוצג באיכות 4K, השוק הישראלי מקבל משלוח ראשון של מסכים באיכות של 8K.

בפרק אירחתי את ערן גונן, מנהל תחום טלוויזיה ואודיו מסמסונג ישראל וניסינו להבין מה מביאה איתה הרזולוציה הזו, מדוע המסכים החדשים מגיעים בגדלים עצומים, מדוע גווני השחור והלבן כל כך דרמטיים בעולם הטלוויזיה וכיצד המסך יכול לעזור לנו כאשר אנחנו צופים במשחק כדורגל מותח ובדיוק אז התינוק מתחיל לבכות בחדר השני.

האזנה נעימה!

יובל דרור.


דף הבית של התכנית
רשימת תפוצה בדואר האלקטרוניiTunes | האפליקצייה שלנו לאנדרואיד | RSS Link | פייסבוק | טוויטר

 

 

 



5 מחשבות על “[עושים טכנולוגיה] עתיד הטלויזיה”

  1. תודה לכל המגיבים.
    הפרק סומן כפרק ממומן ויובל אמר זאת בקולו פעמיים – בתחילת הפרק ולקראת סופו ואף נעשה שימוש בפתיח קולי שונה. – עושה רושם שלא הדגשנו מספיק, נסיק מסקנות לעתיד.
    לקראת ההקלטה נערך תחקיר והפרק הוקלט כראיון (ולא כתסריט ערוך מראש).
    לגבי השאלה האם מדובר על פרסומת ארוכה או הגשת תוכן והתמקדות בטכנולוגיות ספציפיות, אזי מדובר על שאלה כמעט פילוסופית, בכל פרק שאנו עושים, ממומן או מערכתי אנו בוחרים לספר סיפור מסויים ולהבליט צדדים מסויימים, האם זה הופך את הפודקאסט/פרק למוטה ולא אובייקטיבי?
    אני שמח לאמר שעושים טכנולוגיה בהגשתו של ד"ר יובל דרור, זוכה להצלחה גדולה, יובל אינו חוסך שיבטו ומביע את דעתו בנושאים טכנולוגיים ועסקיים באופן חסר תקדים לכלל התקשורת הישראלית. הסגנון הייחודי של יובל (מתלהב ולא תיאטרלי) מכניס עסיסיות מיוחדת לפרקים (אגב זהו האיש, גם בשיחות 1:1 הוא כזה וזהו חינו).

    ככלל כפי שכתבתי למגיבים במדיות אחרות, אנו גאים בכל שסמסונג בחרה להשתמש המדיה שלנו בהשקת הטלויזיות החדשות, כל מאזין שאוהב וחרד למדיית הפודקאסט, צריך להוקיר להם תודה שכן פרק ממותג כזה ופרסומות, מאפשרים לנו להמשיך להפיק 28 פרקים מערכתיים בכל חודש.

    דני טימור

  2. תוכן ממומן וכך זה נשמע
    (ווואוווו אתה מפוצץ לי את המוח)
    עושים טכנולוגיה מתה, וחבל.
    בניגוד למגיבים קודמים איני מתחבר למגיש החדש, וכבר כתבו על התיאטרליות

  3. לצערי נאלץ להסכים עם הביקורת של קודמייי, פרסום בוטה ולא נעים.
    מאוד לא אופייני לכם.

  4. אכן, פרק ב(איך)עושים שיווק ולא עושים טכנולוגיה. נדרשת אזהרת תוכן גדולה בתחילת הפרק. גם המרואיין נשמע כאיש שיווק ולא איש טכני. אם כבר מדברים על נושאים טכניים וטכנולוגיים הייתי מצפה בפרק כזה (כחלק מאימפריית עושים…) יותר הסברים ולא סתם משפטים שיווקיים. קצת יותר מידע טכני על רזולוציות, איך התחילו, איך עוברים מ-3:4 ל-16:9 ועוד ולא סתם מספרים על כמות פיקסלים.
    כנ"ל הסבר טכני על OLED מול LED "רגיל" ולא סתם LED אורגני. מה זה בכלל אורגני. צריך להשקות אותו? ועוד ועוד
    לטובה, אפשר לציין שיובל דרור, המגיש החדש נשמע קצת יותר משוחרר וזורם. הרבה יותר טוב מפרקים אחרים שם הוא נשמע מקריא ברוב פאתוס את הטקסט.

  5. כל הפרק הזה נשמע כמו פרסומת ארוכה לטלויזיות של סמסונג עם תסריט בנוי מראש ולא שיחה על טכנולוגיות. מאוד מאכזב גם אם עושים את הראיון הזה לא צריך את התגובות המוגזמות שמרגישות כמו זלזול באינטליגנציה של המאזין. אתם מכירים את הקהל שלכם. לא כך עושים את זה. אל תפרסמו את התגובה הזאת בבקשה פשוט קחו לתשומת לבכם. תודה אוהב אותכם, מאוד מעריך את העבודה של יובל ואוהב את הפרקים החדשים שלו, למרות שאפשר להוריד טיפה את כמות התיאטרליות בקול. 32:50 לדוגמה. "מה זה?" זה נשמע מאולץ ולא מקורי.

סגור לתגובות.