[עושים ספורט-קאסט] מסע בין אצטדיוני כדורגל בעולם

הורדת הפרק (mp3)
הפעם אירחתי את מומחה הכדורגל העולמי עוזי דן, שביקר ביותר אצטדיוני כדורגל בעולם מכפי שניתן לזכור. עם הסיפורים של עוזי אנחנו יוצאים למסע קסום אל האווירה בלונדון, הרעש בבואנוס איירס ואפילו מגלים מה אוכלים צופי הכדורגל במלאווי. ומה לגבי תנופת הבנייה בישראל? פרק חובה לחובבי הכדורגל!
בפינה ההיסטורית תומר פדלון חוזר ל״אייסבול״ – המשחק האייקוני בפוטבול שנערך בקור מקפיא עצמות.

 

האזנה נעימה,
בן.

הרשמה לפודקאסט:

רשימת התפוצה בדוא"לiTunes | אפליקציית לאנדרואיד | RSS Link | פייסבוק | טוויטר

3 מחשבות על “[עושים ספורט-קאסט] מסע בין אצטדיוני כדורגל בעולם”

  1. מספר דגשים ונקודות למחשבה:
    ישנם מספר הבדלים ויתרונות כאשר מיצרים תוכן לתסכית שמע (פודקאסט) בהשוואה לשידור חי או כחלק מליין אפ של שידור "מסחרי".

    אורך הפודקאסט: אתה מחליט כמה ארוכה תהיה ההקלטה. זה לא משנה לשומעים אם ההפודקאסט באורך של 30 דקות או סרט קולנוע. אין תוכנית נוספת שמתחילה אחרי הקרדיטים וגם אין שריקת סיום שמחייבת אותך לסגור את המקרופון.
    במהלך הפרק אמרת שאין לך זמן. תכלס יש לך כמה זמן שתרצה. אתה מחליט אם להעמיק בנושא ואם יש לכם מספיק חומר לייצר פרק כפול עשה זאת. או תחתוך בעריכה. בכל מקרה תמיד אתה יכול להזמין את המרואיין או בן\בת השיחה שלך לסשן הקלטות נוסף.

    עריכה,חזרות, וביום:
    כשאתה ועוזי ניסיתם להיזכר בשמות של סרטי ספורט ונכשלתם. היה עליכם לעצור, לרענן את הזיכרון ולשוב להקלטה. זה לא שידור חי תמיד אפשר להקליט שוב. השיחה לא חייבת להיות 100% ספונטנית. אם האסוציאציה של סרטי הספורט לא רלוונטית תשאירו אותה על ריצפת חדר העריכה. אם יש נושאים שחשוב לך שיהיו בתוכנית תכננו את השאלות והתשובות מראש.

    שילוב קטעי קול: למרות שרב הפודקאסט בנוי על שיחה עם האורחים שבאים לאולפן, כדי לפרק את ההקלטה ולשלב תוכן נוסף. זה יכול להיות הסבר טכני על ספורט שאינו מוכר בארץ (פוטבול) זה יכול להיות קטע חדשות מאסונות הכדורגל שקרו בגלל יציעי העמידה או שירי אוהדים מהיכלי הכדורגל שציינתם בפודקאסט. או כל סאונביט אחר לגיוון.

    שימו לב שרב השומעים שלכם לא יודעים מה זה יארד, או לייןבקר אחורי, או מעורים בטבלאות הליגה השונות. החלקים הטובים ביותר של הפודקאסט מתרחשים כאשר השיחה עוברת מהצד "הטכני" של הספורט אל הצד האנושי, התרבותי, הריגשי , ההיסטורי וההשפעות של הספורט עלינו כחברה ובני אדם.
    וכן, פרק על ארכיטקטורת היכלי הספורט וניהול אירועים רבי משתתפים ופרק ספיישל על ההשפעתם של אסונות ספורט הם נושאים מצויינים לפודקאסט.

    עלו והצליחו

    הגב
    • nsh – תודה על ההשקעה בתגובה, קראתי בעיון.

      מציע לך גם לפתוח פודקאסט משל עצמך באותה ההזדמנות – כל המרבה הרי זה משובח.

      המשך להאזין לנו!

      הגב

כתוב/כתבי תגובה