הפודקאסט עושים היסטוריה

[עושים היסטוריה] 243: הצצה מאחורי הקלעים – תוצאות סקר המאזינים 2018

הורד את הקובץ (mp3)

אני, דני טימור ועדי שריד מ'מכון שריד', יושבים לשיחה על המשוב שאתם, המאזינים, נתתם לנו בסקר השנתי. מה דעתכם על הפודקאסטים החדשים ברשת? מה אתם חושבים על הפרסומות בתוכנית? מה אנחנו עושים בסדר, ומה אנחנו חייבים לשפר? כל התשובות, בפרק מיוחד זה.

האזנה נעימה!
רן.

[ratemypost]


דף הבית של הפודקאסט
הרשמה לפודקאסט:
דואר אלקטרוני | WhatsApp | אנדרואיד | אייפון – עושים היסטוריה | אייפון – כל תכני הרשת | RSS עושים היסטוריה | RSS כל תכני הרשת

 

 

 


4 מחשבות על “[עושים היסטוריה] 243: הצצה מאחורי הקלעים – תוצאות סקר המאזינים 2018”

  1. לגבי האיך להשיג מאזינים, יש מצב שאתם כבר עושים את זה, אבל אפשר לבחור קטעים מעניינים מתוך פרקים, או ליצור במיוחד מעין מיני תקציר של פרק מעניין במיוחד, ולהעלות לרשת עם לינק לפרק המלא. החינוכית למשל העלו קטעים די מעניינים מתוך הפודקסטים שלהם לרשתות חברתיות, ולדעתי אם לא הייתי כבר שומע את "מלחמת העולם השניה" לפני כן, זה היה כנראה גורם לי להיכנס לזה.

    הגב
  2. אגב, השאלה שהפנתם גם אלינו המאזינים לגבי ה"איך להביא קהלים חדשים". הרעיון הראשון שקופץ לי לראש שאני לא בטוח שאתם עושים הוא שיתופי פעולה. למשל, להציע לגורמי חינוך כמו בתי ספר או אוניברסיטאות לעשות פודקאסט שקשור לחינוך ולעשות סביבו יום העשרה (אולי עם פודקאסט ב"לייב") שגם יחשוף את התלמידים/סטודנטים לאפשרות של פודקאסט וגם יעשיר אותם. כנ"ל עיריות, למשל, אפשר לחשוב עם עריית חיפה על דרך לשלב באירועי העירייה פודקאסט על ההיסטוריה של העיר למשל, כשהמטרה שלכם היא פחות להשיג פרסום, אלא יותר חשיפה ולהגיע לקהלים חדשים ורחבים.

    סתם זורק רעיונות מתוך אהבה לפרוייקט שלכם 🙂

    הגב

כתוב/כתבי תגובה