[עושים ספורט-קאסט] פרשיית הסם האסור של מריה שארפובה

הורדת הפרק (mp3)

ב-2016 הורשעה הטניסאית מריה שארפובה בנטילת תרופה אסורה והושעתה. הבעיה: התרופה המדוברת הוכנסה לרשימת החומרים האסורים רק שלושה שבועות לפני שנתגלתה בדמה של הטניסאית. האם מריה שארפובה היא קורבן של נסיבות אומללות, או רמאית מתוחכמת?

בן מיטלמן מארח את פרשן הטניס ליאור סעדה לשיחה על מאחורי הקלעים של פרשיית הסמים הזו: מי היא התרופה 'מילדוניום' ומדוע נוטלים אותה ספורטאים מזרח אירופאים? כמו כן, בפינת ההיסטוריה של הספורט יספר המרצה תומר פדלון על מרוץ ה Home Run הגדול בבייסבול בשנת 61'.

רשת עושים היסטוריה גאה להשיק את 'עושים ספורט-קאסט': העיתונאי וכתב הספורט בן מיטלמן (גלי צה"ל, ערוץ 2) ואורחים משוחחים על הנושאים העמוקים והסוגיות המרתקות של עולם הספורט הישראלי ועולמי.

האזנה נעימה,
רן.

פרקים נוספים על טניס:

"כיצד רוג'ר פדרר חזר לגדולתו"

"מלך החימר – רפא נדאל"

 

הרשמה לפודקאסט:
רשימת התפוצה בדוא"לiTunes | אפליקציית לאנדרואיד | RSS Link | פייסבוק | טוויטר

באנר runway

מחשבה 1 על “[עושים ספורט-קאסט] פרשיית הסם האסור של מריה שארפובה”

  1. שאראפובה נוכלת, תפסיקו לחפש תירוצים מדוע לקחה "בטעות" סמים. הגברת אמריקאית לכל דבר. חיה שם מגיל קטן . התרופה שהיא לקחה, אסורה בכלל בארצות הברית ע"י ה-FDA. אם בעל מקצוע בתחום הרפואה היה מספק לה את התרופה, היה יושב בבית סוהר להרבה שנים. מכיון שהתרופה הזאת משפרת לה את הביצועים, ובעיקר את נושא ההתאוששות של הגוף, אז היא לקחה את זה במשך שנים. והיא היתה חייבת לקנות את זה ברוסיה, מכיון שאף בית מרקחת בארהב לא מחזיק אותה. היו צריכים להעיף אותה מכל פעילות בטניס עד סוף חייה. לא שנתיים ולא 15 חודש. לכל החיים. נוכלת מדופלמת.
    אם היתה באמת חולה היתה משתמשת בתרופה המאושרת ע"י ה-FDA, ולא רצה לקנות תרופה בבית מרקחת ברוסיה. שם אפילו לא צריך מרשם מרופא. אם יש לך כסף, תקבל הכל. רק תשלם.

    הגב

כתוב/כתבי תגובה